Skip to content

Skål, ta mig fan!

Jag dricker nog lite för mycket…

  • Intro
    • Har jag problem?
  • Om boken
  • I media
    • Aftonbladet
    • I “morgonsoffan”
    • Norrköpings Tidningar
    • Minnesluckor i Metro
    • Expressen om vita perioder
    • Tidningen Tara
    • Recension BTJ
  • Framträdanden
    • West Pride 2016
    • “Skål” på Bee Bar
    • Föreläsning på Malmö Stadsbibliotek
    • Releasefest “Skål, ta mig fan!”
    • Bokmässan 2015
  • Playback
    • SVT Gomorron Sverige
    • Videoinslag HOI TV Bokmässan
    • Sverige Radio Studio Ett
  • Till företag
    • Företagareförbundet
    • Boka föreläsning
  • Boka
  • Provläs
  • Köp
    • Jul & nyår 2023/2024
    • Direktlänk Adlibris.com
    • Direktlänk Akademibokhandeln.se
    • Direktlänk Bokus.com
    • Direktlänk Cdon.se
  • Om författaren
  • Kontakt
    • Kontaktformulär
    • Boka föreläsning

Kategori: Media

Kort version i Omni

2020-01-13

Omni valde att publicera en kort version av min artikel om vita perioder.

Bild av Elina Fairytale

#vitaperioder #vitperiod #alkoholproblem #Skåltamigfan

  • Media

Vita perioder

2020-01-12

Nu när storhelgerna passerat är det många som funder på att ta sig en vit period.

Läs min artikel i Aftonbladet.

#vitaperioder #vitperiod #alkoholproblem #Skåltamigfan.

Image by Freepik

  • Media

På besök i SVT Gomorron Sverige!

2016-08-22 Leave a comment

Morgonsoffan 2016

Så hamnade man i den eftertraktade morgonsoffan.

  • Media
  • TV

Rolig bok om att dricka för mycket

2015-12-13 Leave a comment

Jag måste nog säga att denna artikeln av Norrköpings Tidningar är en av de mest

välskrivna. Rubriken känns också riktigt bra 🙂 Läs mer här.

 

 

  • Media

Om minnesluckor i Metro

2015-12-05 Leave a comment

 

Så blev man kontaktad av Metro.

  • Media

Mest lästa på Expressen Debatt

2015-08-24 Leave a comment

Lite roligt att min debattartikel låg kvar som ”mest lästa” rätt länge. Över 1.100 Facebookdelningar! 🙂

Läs mer artikeln här.

Bild av cottonbro studio

 

 

  • Media

Sök

Citat från läsare

Jag vill tacka för att du skrev den där boken! Stor igenkänning och rak men ödmjuk på samma gång. Har nyligen tagit en del beslut och tror att jag kommer gå tillbaka till delar av boken på min ”resa”.

//Cecilia 

Skål, ta mig fan!

Torbjörn Åberg

WordPress Theme: Dynamic News by ThemeZee.